miércoles, 4 de julio de 2012

balançes de Justícia, algunes balançes

Quan vaig fer aquesta Temis grega pels companys de Tattoo The Girl, Cameron encara no es plantejava negar l'entrada 'al seu país' als immigrants dels pobles mes sotmesos al veritable sistema 'polític' que regeix la Unió Europea, el de la submissió als mercats del FMI i el Banc Europeu.

No s'havien fet les últimes eleccions a Grècia, a Sarkozy no l'havien investigat per presumpte finançament il·legal del seu partit perquè seguia sent el President de la República Francesa, Espanya encara seguia sense ser una República per culpa d'un aixecament militar il·legal i a Catalunya teníem un Conseller d'interior feixista.

Les noies nues així i tot, continuen sent les més maques.




Jo no porto tatuatge, no sóc polític - que no apolític - i no m'agrada demanar ni vots ni res semblant. No em treu els sons agradar més que d'altres, ni m'agrada demanar 'agrades', no m'apassionen el concursos, i tot i que estic força a favor dels crowdfundings, em comencen a cansar. Sempre m'ha semblat molt trist veure a les persones mendigar, des de petit.

Podeu participar al Tattoo The Girl Contest aquí. Alguna potser us espera alçant la balança de la justícia, amb els seus bracets grassonets com els d'una deessa.

1 comentario: